Aloitan hieman kertomalla itsestäni: Oon 14v. pituutta on 161cm eli oon aika lyhyt. En vielä ees kehtaa kertoo painooni mut toivottavasti pian.;) Oon lihava, ollu jo kauan mut nyt aloin tekee sille jotain. 

Aamulla join yhden kupin teetä ja 1/4 litraa vettä. Aamulla kävin kaupassa ja pyöräilin noin 40 min. kotona sitten juoksin yhteensä 20 km 4:ssä erässä ja kaloreit meni noin 460. Aika vähän mut nii juoksupyörän mittari sano. Sit jos laskin netin kanssa se ilmoitti et kului 672. Ehkä uskon nettiin enemmän.:) Söin viel kaks lusikallist greippii mut oli niin pahaa et enempää en saanu menee alas.

Joskus kahen aikaan söin noin 100g jugurttia kaloreit noin. 80 ja sitten söin viel 12g myslii ja  kaloreit siin oli noin 55. Eli yhteensä oon tänää syöny ehk 135. :) En kyl ottanu mukaa teetä ja greippiä.Toi tos kuvas on ihanan laiha. Oiku mä olisin joku päivä saman näkönen.

Toivotaan etten sorru illalla hirveisiin synteihin. Aion varmaan syödä yhen omenan kaloreit noin 70 ja ehk viel yhen kananmunan jos on kaloreit noin 80. Eli yhteensä 150. Aion kyl mennä uimaan viel puoleks tunniks ja kaloreit siin hommas kuluu toivottavasti ainakin 200. Eli jos loppupäivä menee niinku oon suunnitellu ni oon syöny tän päivän aikana 285 kalorii ja kuluttanu 872 kalorii.:)))